Water wratjes / Water warts

Vorig jaar had Isis last van waterwratten...dikke ellende... Al bleef het gelukkig beperkt tot wratjes op haar benen en knieholten.

De kinderarts (het consultatiebureau wordt hier gedaan door de lokale kinderarts) vertelde dat het een virus was, wat vanzelf zou overgaan. Hij kon ze wel bevriezen of we konden zelf iets agressiefs bij de apotheek halen om dat zelf te doen. Maar bah: wat een gemeen spul was dat & het deed pijn!

Op een internetforum vond ik goeie verhalen over Spray Away. En inderdaad: niks geen gemeens, geen pijn, de wratjes gingen weg en beter nog -zonder littekens-. En nee, ik heb geen aandelen ;-) Maar mocht je toevallig op zoek zijn naar DE oplossing tegen waterwratjes: dit dus!

Last year Isis had some water wrats on her legs. Not fun, although luckily it was only on her legs.

The pediatrician told us it was a virus and supposed to leave her body unmedicated. He could freeze them, or we could do that ourselves using an aggressive product from the pharmacist. But that product was mean & it hurts!

On a forum on the internet I found good reviews on Spray Away. En indeed it was good: not aggressive, the warts dissappeard after a few treatments and better -left no scars-. And no: I don't have shares ;-) But if you might have the same problem, this could be also your simple solution for water warts!

1 opmerking:

Mij zei

Dit had ik eerder moeten weten! De kinderen zijn hier net over hun waterwratten heen. Wij hebben hier met Betadine gesmeerd. Ik had alleen niet het idee dat ze hiervan sneller weg gingen. Groetjes, Mij