GIVE AWAY Little Stylist

Isis kan het helemaal voor zich zien: een bepaald jurkje wat ze wil. De kleur, versiering en graag van een lekker zittend stofje. Enige probleem is dat ze het niet in een winkel heeft gezien, maar zelf bedacht... en laat ik nou niet zo'n held zijn op de naaimachine.

Enter: Littlestylist.com!!
Little Stylist is er voor meisjes die graag een eigen stempel drukken op hun kleding. Je kiest op de site een jurkje, T-shirt of tas en die kun je dan vervolgens customizen. Precies zoals je dochter dat wil. Little Stylist produceert vervolgens de outfit in de kleur & het model wat je hebt uitgekozen -met natuurlijk de door jou gekozen versieringen-.

En nu het leukste:
Van Little Stylist mag ik 1 jurkje weggeven!!!!

Om kans te maken, laat je hieronder een reactie achter & schrijf je je in voor de nieuwsbrief van Little Stylist. Vrijdag 20 juni maak ik de winnaar bekend.


Sorry, this give-away is for Dutchies 

14 opmerkingen:

Hanne zei

Oh, dat is iets voor mijn dochter. Met haar communie kreeg ze een naaimachine, sindsdien is ze helemaal in de ban van naaien. Maar daar horen ook frustraties bij, omdat ze niet alles zo snel kan. Daarom is dit ideaal. Ik doe mee.

i herlaar zei

Wauw wat gaaf zeg! Mijn dochter van 6 heeft een eigen mening wat betreft haar kleding. Het liefst draagt ze jurkjes en rokjes maar de laatste tijd wordt het moeilijk om voor haar wat leuks te vinden. Ze valt een beetje tussen wal en schip met haar leeftijd. Of te kinderachtig of er moeten eigenlijk nog wat jaartjes bij voordat ze het van mij aan mag ;-). Het zou dan ook geweldig zijn als ze haar eigen jurkje kan ontwerpen en dat hij ook gemaakt kan worden. Ik kan het niet. Ooit 1 poging gedaan op de naaimachine en laten we het er op houden dat het niet voor herhaling vatbaar is haha.

Ik ga duimen voor mijn dochter ik gun het haar zo!

jmorren zei

Wat leuk! Onze meid van 5 jaar, wil al vanaf haar 3e alleen maar rokjes en jurkjes aan! Ze is erg kieskeurig in wat ze wel en niet wil dragen! Haar helemaal zelf een jurk laten ontwerpen zou fantastisch zijn! Ik wil haar trotse koppie wel zien in zo'n mooi jurkje van jullie!
J. Morren

Moniek (sprankje) zei

Leuk zeg!
Ik kan het wel (een jurkje naaien) maar ben altijd bang dat t niet uitpakt 'zoals ik het bedoeld had', dus waag ik me er maar zelden aan.
Bij de laatste poging viel het jurkje zo klein dat dochterlief het maar vier keer aan heeft gehad :(

Kimmik zei

Das superleuk zeg want ondanks dat mijn dochter nog maar 2 is,weet ze al heel goed wat ze wil

Kaylovesvintage zei

guess we are dutchies now..and we love dreses

Debbie zei

Leuk! Wij doen graag mee :)
Ik heb een kleine stylische dame, volgende week wordt ze 3, die het super zal vinden om met mij samen een jurk naar eigen wens te ontwerpen.

Sandy Cloots zei

Dat is nog eens een idee! Had ik nog nooit van gehoord. Ik doe graag mee.

Noël Sannen zei

Vet koel! Eerder naaide ik zelf nog veel maar met 6 kinderen is dat nu toch wat minder ;-)
Als de een-na-oudste dochter nu wint dan kan de jongste dochter er na haar ook nog plezier van hebben :-)
Wij doen een gooi.

issews zei

Wij doen hier zeker ook graag mee! Onze oudste zou in ieder geval wel heel veel reclame maken op school, want bij 10jarige meiden wordt al heel wat afgebabbeld over de outfits!

gampie zei

uhum uhum i am a real dutchie living in Ireland ; ) and you are my cool auntie so i suppose i am disqualified anyway, very cool dress= tof jurkie!!!

pieke zei

oh, wat een leuk concept. IK doe graag mee!
Naaien lukt wel, maar met drie kieskeurige dochters, loop ik toch altijd een beetje achter de feiten aan :)

pieke zei

oh, wat een leuk concept. IK doe graag mee!
Naaien lukt wel, maar met drie kieskeurige dochters, loop ik toch altijd een beetje achter de feiten aan :)

Mariska zei

Dat is nog eens leuk...je eigen jurkje samenstellen! Ik zou er graag mijn jongste dochter mee verrassen...aangezien ze vaak de jurkjes van haar grote zus krijgt verdient ze nu ook wel een keer een nieuwe!